Skuteczność w relacji z klientem sprzedającym

Czego dotyczy szkolenie?

 

To absolutnie unikalne, praktyczne szkolenie sprawi, że Twoja współpraca z Klientem Podażowym nabierze nowego, zaskakującego wymiaru-spojrzysz na siebie wroli Agenta zupełnie inaczej –zaczniesz pozyskiwać nieruchomości znacznie skuteczniej niż dotychczas, ciesząc się wzrostem ilości umów, również na zasadach wyłączności, wyższą prowizją i co bardzo istotne szacunkiem i zaufaniem swoich Klientów!
2 – dniowe szkolenie jest ukierunkowane na skuteczną obsługę Klienta Podażowego, ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego i psychologicznego aspektu, z elementami budowania roli Agenta Nieruchomości.

Połączona wiedza i doświadczenie z obszarów negocjacji, sprzedaży oraz psychologii behawioralnej DOPASOWANA do branży nieruchomości, stanowi unikalną wartość na polskim rynku szkoleń.

 

Dla Kogo?

 

Czy chcesz wiedzieć jak w niecałą godzinę umówić pakiet przyjęć na kilka najbliższych dni?
Czy chcesz aby większość z podpisywanych przez Ciebie umów była „na wyłączność”?
Czy chcesz podpisywać umowy z motywującą Cię do działania prowizją w wysokości 3, 4 a nawet 5procent?
Czy chcesz dowiedzieć się co i jak robić, aby Klienci przestali traktować Cię jak typowego agenta a zaczęli traktować jak Partnera i ich biznesowego przyjaciela?
Czy masz już dość haseł „Nie współpracuję z biurami”, „Umowa przy Kliencie Kupującym” lub „Nie podpisuję umów”, „Tylko nie wyłączność!”, „Daję maksymalnie1%” lub „Doliczcie prowizję do ceny”?
Czy zdarzyło Ci się czuć rozczarowanie kiedy Twoje zaangażowanie, uczciwość i szczera chęć pomocy spotykała się z niesprawiedliwym odrzuceniem przez Klienta?
Czy potrzebujesz szkolenia, które w końcu SKUTECZNIE przełoży się na Twój wynik?

Jeżeli odpowiedziałeś TAK przynajmniej na jedno z powyższych pytań-spotkaj się z nami i otrzymaj Wiedzę oraz Narzędzia, które pozwolą Ci dołączyć do grona najlepiej zarabiających i zadowolonych agentów w Twoim mieście!

 

Co się wydarzy?

 

Dzień Pierwszy

  • Skuteczny w roli Agenta cz.I – budowanie świadomości roli.
  • Kim jest Twój Klient? –identyfikacja typologii oraz celowane techniki budujące zaufanie.
  • Umówienie spotkania cz.I – jak umawiać przyjęcia szybko, skutecznie i bez emocjonalnych kosztów.
  • Umówienie spotkania cz.II –obiekcje Klientów i ich skuteczne niwelowanie.
  • Umówienie spotkania CaseStudy – warsztat i praca w grupach.

DzieńDrugi

  • Przyjęcie nieruchomości – co, kiedy i jak robić, aby spotkanie zakończyło się sukcesem?
  • Negocjowanie prowizji cz.I –godziwe wynagrodzenie na które zasługujesz.
  • Negocjowanie prowizji cz.II –techniki, które działają, zasady ustępstw, jak niwelować próby renegocjacji prowizji tuż przed transakcją.
  • Umowa na wyłączność – jak generować pewne transakcje? -praktyczne argumenty.
  • Skuteczny w roli Agenta cz.II –strategie i taktyki najlepiej zarabiających agentów w Polsce.
Skontaktuj się z nami i zapytaj o szczegóły