Szkolenie dla Agentów
Skuteczność w relacji z klientem kupującym
Czego dotyczy szkolenie?
To absolutnie unikalne i praktyczne szkolenie sprawi, że Twoja współpraca z Klientem Popytowym nabierze nowego, zaskakującego wymiaru - spojrzysz na siebie w roli Agenta zupełnie inaczej – zaczniesz współpracować z Klientami Kupującymi na swoich zasadach, budując wspierającą relację, która sprawi, że będą chętnie uczestniczyć w prezentacjach, dzieląc się z Tobą wartościową informacją zwrotną i co najbardziej istotne: będą chcieli kupić tylko z Tobą i chętnie zapłacą wynagrodzenie!
Połączona wiedza i doświadczenie z obszarów sprzedaży, negocjacji oraz analizy transakcyjnej i psychologii behawioralnej DOPASOWANA do branży nieruchomości, stanowi unikalną wartość na polskim rynku szkoleń.
Dla kogo?
- Czy chcesz wiedzieć jak z pośród setek ofert wybrać tę, której klient faktycznie potrzebuje i którą kupi?
- Czy chcesz dowiedzieć się co i jak robić, aby Klienci chcieli kupić tylko z Tobą?
- Czy masz już dość sytuacji, kiedy wysyłasz Klientom na maila oferty nieruchomości, a oni nie chcą ich z Tobą oglądać?
- Czy zdarzyło Ci się czuć rozczarowanie kiedy Twoi Klienci kupili coś zupełnie innego niż to co początkowo deklarowali?
- Czy chcesz skutecznie finalizować zakup po maksymalnie 4 prezentacjach?
- Czy masz już dość: „Musimy się zastanowić”? Chcesz dowiedzieć się jak przeprowadzić prezentację aby maksymalizować szansę na sukces?
- Czy potrzebujesz szkolenia, które w końcu SKUTECZNIE przełoży się na Twój wynik?
Jeżeli odpowiedziałeś TAK przynajmniej na jedno z powyższych pytań – spotkaj się z nami i otrzymaj Wiedzę oraz Narzędzia, które pozwolą Ci dołączyć do grona najlepiej zarabiających i zadowolonych agentów w Twoim mieście!
Co się wydarzy?
Część Pierwsza (1 dzień)
- Graj w to, co wygrywasz – jak ustalać zasady pracy z Klientem Popytowym? Co zrobić, aby Klientowi zależało na kupnie nieruchomości tylko z Tobą?
- Jak i kiedy ustalać wysokość wynagrodzenia z Kupującym?
- Kim jest Twój Klient? – Poszukujący czy Kupujący? Jak odróżnić i zrozumieć jakiej nieruchomości tak naprawdę potrzebuje Twój Klient?
- Zaproszenie na prezentację – jak sprawić aby Klienci chcieli oglądać nieruchomości, które im proponujesz?
Część Druga (1 dzień)
- Przygotowanie do Prezentacji – jak przygotować Kupującego, Sprzedającego oraz nieruchomość do prezentacji?
- Prezentacja – jak przeprowadzić wartościową i skuteczną prezentację?
- PPP – Prezentacja pełna pułapek. Identyfikacja trudnych momentów i niwelowanie sabotaży.
- Finalizowanie – jak uzyskiwać decyzję o zakupie? Kiedy w trakcie a kiedy po prezentacji?
- Uzyskiwanie wartościowej informacji zwrotnej – co robić, kiedy Klient nie decyduje się na zakup?
- Ustalanie warunków transakcji – jak skutecznie zbliżać do siebie strony, doprowadzając do zgodnych ustaleń?