Szkolenie dla Agentów
Skuteczność w relacji z klientem sprzedającym
Czego dotyczy szkolenie?
To absolutnie unikalne, praktyczne szkolenie sprawi, że Twoja współpraca z Klientem Podażowym nabierze nowego, zaskakującego wymiaru-spojrzysz na siebie w roli Agenta zupełnie inaczej –zaczniesz pozyskiwać nieruchomości znacznie skuteczniej niż dotychczas, ciesząc się wzrostem ilości umów, również na zasadach wyłączności, wyższą prowizją i co bardzo istotne szacunkiem i zaufaniem swoich Klientów!
2 – dniowe szkolenie jest ukierunkowane na skuteczną obsługę Klienta Podażowego, ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego i psychologicznego aspektu, z elementami budowania roli Agenta Nieruchomości.
Połączona wiedza i doświadczenie z obszarów negocjacji, sprzedaży oraz psychologii behawioralnej DOPASOWANA do branży nieruchomości, stanowi unikalną wartość na polskim rynku szkoleń.
Dla kogo?
- Czy chcesz wiedzieć jak w niecałą godzinę umówić pakiet przyjęć na kilka najbliższych dni?
- Czy chcesz aby większość z podpisywanych przez Ciebie umów była „na wyłączność”?
- Czy chcesz podpisywać umowy z motywującą Cię do działania prowizją w wysokości 3, 4 a nawet 5procent?
- Czy chcesz dowiedzieć się co i jak robić, aby Klienci przestali traktować Cię jak typowego agenta a zaczęli traktować jak Partnera i ich biznesowego przyjaciela?
- Czy masz już dość haseł „Nie współpracuję z biurami”, „Umowa przy Kliencie Kupującym” lub „Nie podpisuję umów”, „Tylko nie wyłączność!”, „Daję maksymalnie1%” lub „Doliczcie prowizję do ceny”?
- Czy zdarzyło Ci się czuć rozczarowanie kiedy Twoje zaangażowanie, uczciwość i szczera chęć pomocy spotykała się z niesprawiedliwym odrzuceniem przez Klienta?
- Czy potrzebujesz szkolenia, które w końcu SKUTECZNIE przełoży się na Twój wynik?
Jeżeli odpowiedziałeś TAK przynajmniej na jedno z powyższych pytań – spotkaj się z nami i otrzymaj Wiedzę oraz Narzędzia, które pozwolą Ci dołączyć do grona najlepiej zarabiających i zadowolonych agentów w Twoim mieście!
Co się wydarzy?
Dzień Pierwszy
- Skuteczny w roli Agenta cz.I – budowanie świadomości roli.
- Kim jest Twój Klient? – identyfikacja typologii oraz celowane techniki budujące zaufanie.
- Umówienie spotkania cz.I – jak umawiać przyjęcia szybko, skutecznie i bez emocjonalnych kosztów.
- Umówienie spotkania cz.II – obiekcje Klientów i ich skuteczne niwelowanie.
- Umówienie spotkania Case Study – warsztat i praca w grupach.
Dzień Drugi
- Przyjęcie nieruchomości – co, kiedy i jak robić, aby spotkanie zakończyło się sukcesem?
- Negocjowanie prowizji cz.I – godziwe wynagrodzenie na które zasługujesz.
- Negocjowanie prowizji cz.II – techniki, które działają, zasady ustępstw, jak niwelować próby renegocjacji prowizji tuż przed transakcją.
- Umowa na wyłączność – jak generować pewne transakcje? -praktyczne argumenty.
- Skuteczny w roli Agenta cz.II – strategie i taktyki najlepiej zarabiających agentów w Polsce.